Workshops ‘Leden voor leden’ Inschrijven is nu mogelijk!

Het is vanaf nu mogelijk je in te schrijven voor de workshops ‘Leden voor leden’. Een prachtig aanbod van workshops die onze collega-mindfulnesstrainers aanbieden aan leden (VVM en VMBN) én niet-leden. Deze workshops zullen gegeven worden in de periode van 12 september 2016 tot en met 10 maart 2017. Dat doen we op twee locaties:

• In het Zuiden van het land: Centrum de Poort, Luijbenstraat 48, 5211 BT ’s-Hertogenbosch
  • In het Midden van het land: Centrum Zijnsorientatie, Utrechtseweg 133, 3702 AC Zeist

De workshops zijn steeds op maandagen en vrijdagen. Er worden twee workshops op één dag gegeven, die naar ons inzicht ook bij elkaar passen, zodat je kunt deelnemen per workshop. Maar je kunt er even zo gemakkelijk een dag maken door in te tekenen op beide workshops. De workshops duren 3 uur.

Kosten van de workshops hebben we laag gehouden, voor VVM- en VMBN-leden € 36,00 per workshop, voor niet-leden € 45,00 per workshop.

Bekijk de workshops en meld je aan!

Conform de hercertificeringsvoorwaarden telt het volgen van een workshop voor een halve opleidingsdag.