Mindfullnes meditatie weekend

01 juli  00:00  Loenen

NB. website is in update. Deze activiteit staat er nog niet op.

Een weekend lang alles wat je doet op een bewuste -mindfull- manier beleven. Met de vroege ochtend tot het ontbijt in stilte.

Dit weekend heeft een mooi programma met wisselende oefeningen en activiteiten. Mindfulness oefeningen, zitmeditatie, yoga, karma yoga, wandelen in het omringende bos, teachings.

Het weekend vindt plaats op ashram Sada Shiva Dham, midden op de veluwe. Een mooie kans om kennis te maken met oude vedische rituelen zoals een vuurceremonie in de dhuni en een lichtceremonie met mantra meditatie in de tempel.

Je overnacht met 1 of meerdere deelnemers op een kamer (mannen en vrouwen gescheiden), en er is een gedeelde badkamer.
Een 1 persoons kamer is zeer beperkt mogelijk (+50 euro). Indien je dit wenst, kun je dit toelichten bij je aanmelding.

Karmayoga neemt een belangrijke plek in op deze ashram. Via doen tot meditatie te komen. Onbaatzuchtig, vanuit je hart doen wat op dat moment nodig is in de (moes)tuin of in de ashram.

Start vrijdag 18:00 uur met een broodmaaltijd met soep.
Einde zondag 17:00uur.

Kosten: 345 euro.

aanmelden of vragen: stuur een mail naar
Retraite