Compassie MSC (door Hende Bauer)

15 januari  19:30  Den Haag

ACHTWEEKSE
Mindful Self Compassion | in 9 bijeenkomsten

In de MSC wordt de basis van mindfulness kort herhaald en wordt verder gewerkt met een variatie aan oefeningen, die allemaal als bedoeling hebben je meer in contact te brengen met de bronnen van vriendelijkheid en mededogen in jezelf. Je leert jezelf op te vangen en te troosten en kalmeren, en makkelijker om te gaan met moeilijke situaties, emoties en mensen. Thema’s zijn o.a. genieten van je leven/voluit leven, compassie voor anderen en voor jezelf, omgaan met boosheid, betrokkenheid bij anderen en compassiemoeheid. Er is veel ruimte voor uitwisseling, maar het proces is individueel binnen een veilige groep. Mooie gedichten en verhalen zetten je aan het denken. De week is door de samengebalde vorm zeer krachtig. Zeer compleet.

Start 15 januari 2019 | 8 dinsdagavonden en 1 zondagmiddag
Tijdstip: 19.30-22.00 (dinsdagavonden) en 13.00-18.00 op zondag 3 maart
Data: 15, 22 en 29 januari; 12, 19 februari; 5,12, 19 maart (dinsdagavonden)
3 maart van 13.00-18.00 uur (zondagmiddag)