Mindfulness Intensive (zomerweek)

23 juli  10:30  Broekhuizenvorst

Soms komen we gemakkelijker toe aan tijd voor onszelf in de vakantieperiode. Misschien paste het niet eerder in de agenda en spreekt de training in compacte vorm je nu aan. Van 23-27 juli kun je in Haren-Groningen de erkende mbsr-mbct training volgen, aangevuld met aspecten uit de Compassie training. Hierdoor versterk je een opener milde houding, die zo behulpzaam en effectief is in ons leven.

Een mooie retraite-week voor stilte en verdieping. We trainen ons vermogen om op een erkennende, niet-oordelende manier waar te nemen wat zich in of rond ons heen afspeelt. De kunst van het ‘zijn’ met wat zich voordoet. Je leert wat mindfulness is en oefent met verschillende meditatie-technieken. Je krijgt informatie over stressregulatie en leert enige afstand te nemen van stressvolle of sombere gedachten. Ruimte maken waardoor je opener in het leven staat.

Trainer Hantzen Stevenson is een ervaren coach/trainer (registertherapeut RBCZ® + Mindfulness- en Compassie-trainer VMBN-1). De training komt in aanmerking voor vergoeding van zorgverzekeraars, werkgever of WMO. Korting voor studenten en minima.

Data: 23 t/m 27 juli, 10.30-17.00 uur, zaterdag van 10.30-13.00 uur.

Kosten: 400-550 euro (afhankelijk v. inkomen en/of vergoeding). Zakelijk: vraag offerte

Meer info: Hantzen Stevenson, www.stevenson.nl
Mindfulnesstraining MBCT/MBSR