Waarschuwing

JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 1511 niet laden

Mindfulnesstraining

07 september  09:30  Capelle aan den IJssel

Je hebt een druk leven. Je bent constant bezig met het combineren van gezin, privé en werk. Je bent niet met je aandacht aanwezig bij wat je doet. Je voelt je gejaagd en ipv hier bij stil te staan, vlucht je in ‘dingen doen’. Je gaat harder werken, je raakt van jezelf verwijderd. We functioneren in ons dagelijkse leven op de automatische piloot. We zijn er niet ‘bij’.

Op die momenten ontstaan vaak onze automatische ‘negatieve’ denkpatronen met gedachten die niet altijd blijken te kloppen. Voor we er erg in hebben gaan gedachten en gevoelens met ons op de loop, waardoor klachten en problemen ontstaan en in stand gehouden worden.

Door de mindfulnesstraining wordt u zich bewust van deze automatische reacties en leer je op een andere manier met uw klachten, gedachten en gevoelens omgaan. Vanuit een rijker bewustzijn dat u ontwikkelt, worden problemen beter hanteerbaar en minder indringend. Dit stelt u in staat om op een vrijere manier in het leven te staan en uw kwaliteiten beter te benutten.
Mindfulnesstraining MBCT/MBSR
Mountain Mind