Informatie over onze groepen

Facebook groep

Naar aanleiding van de reacties van leden tijdens onze laatste jaardag en om de interactie tussen de leden te stimuleren en te vereenvoudigen starten wij binnenkort een Facebook groep. Meer informatie en wanneer deze live gaat wordt gecommuniceerd via onze nieuwsbrief.

Dit zal waarschijnlijk ook een wijziging en verlevendiging betekenen voor de bestaande werk- en contactgroepen

Werkgroepen

Er zijn in de loop der jaren een aantal groepen rondom bepaalde thema’s ontstaan zoals: Bedrijfsleven, Ouderen, Verstandelijke Beperking, NAH (niet aangeboren hersenafwijking) en Kinderen/Opvoeding. Daarnaast bestaan er Intervisiegroepen en is er een regionaal initiatief ‘Regio Noord’. De intentie is om deze groepen levend te houden en daar waar behoefte is uit te breiden. De groepen bestaan dankzij de inzet van actieve leden. Sommigen van genoemde groepen zijn ‘slapend’.

Contactgroepen

Een contactgroep komt in principe niet bij elkaar en is dus minder actief dan een werkgroep. Voorbeelden zijn de huidige contactgroepen GGZ, Kenniscentrum, Medische setting en Dagelijks leven.