Wat we doen

Verbinden, ontmoeten en steunen

Jaardagen

Twee keer in het jaar organiseren wij een Jaardag. Op deze Jaardagen wordt in de ochtend de Algemene Ledenvergadering (ALV) gehouden en is er een inhoudelijk deel voor de leden. In de middag hebben we een spreker die ons op zijn of haar manier en vakgebied verdieping geeft op het gebied van mindfulness. De ochtend is enkel voor onze leden. In de middag verwelkomen wij ook graag VMBN-leden en geïnteresseerden in mindfulness.

Groepen

Op dit moment hebben wij een aantal groepen zoals Werkgroepen en Contactgroepen. Binnenkort komt daar een Facebookgroep bij.

Workshops

Gedurende het jaar verzorgen een aantal van onze leden workshops. Deze zorgen voor verdieping van mindfulness-beoefening en geven nieuwe inzichten.  De workshops zijn geschikt voor mindfulness professionals, maar ook voor geïnteresseerden in mindfulness. Via de nieuwsbrief en website word je op de hoogte gesteld van ons aanbod.

Certificering

Wij certificeren leden als zij dit wensen. Hiermee geven wij een kwaliteitsgarantie af waarmee wordt aangetoond dat deze gecertificeerde leden voldoende zijn opgeleid om mindfulness-based programma’s te geven.

Commissies

Het bestuur wordt ondersteund door verschillende permanente of tijdelijke commissies.