Collectief verzekeren via de VVM

De VVM kent geen verplichting om je te verzekeren voor beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheid. Het is echter om meerdere redenen wel aan te bevelen. Enerzijds biedt het een bescherming van je als trainer, anderzijds biedt het klanten de zekerheid dat een terechte claim in financiële zin ook gehonoreerd kan worden. Externe partijen, zoals werkgevers en ziektekosten verzekeraars kunnen een dergelijke verzekering als voorwaarde stellen voor inschakeling. Het kan ook een marketinginstrument zijn omdat het een professionele uitstraling heeft.

In samenwerking met de VMBN biedt de VVM daarom haar leden een collectieve beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering aan. Het is een financieel aantrekkelijk aanbod wat je, werkend met mensen zeker zou moeten overwegen. De jaarpremie is slechts € 101,80, sluit je de verzekering af tussen 1 december en 31 mei dan betaal je tot 31 mei 2018 de helft van de jaarpremie.

Download infoblad collectieve verzekering

Download pakketpolisblad collectieve verzekering

Download algemene voorwaarden collectieve verzekering

Download aanmeldformulier collectieve verzekering

VVM-workshops, leden voor leden

Een prachtig aanbod van workshops die onze collega-mindfulnesstrainers aanbieden aan leden (VVM en VMBN) én niet-leden. Deze workshops zullen gegeven worden in de periode van 12 september 2016 tot en met 10 maart 2017.

Dat doen we op twee locaties:

• In het Zuiden van het land: Centrum de Poort, Luijbenstraat 48, 5211 BT, ’s-Hertogenbosch
  • In het Midden van het land: Centrum Zijnsorientatie, Utrechtseweg 133, 3702 AC Zeist

Conform de hercertificeringsvoorwaarden telt het volgen van een workshop voor een halve opleidingsdag.

Kosten van de workshops hebben we laag gehouden, voor VVM- en VMBN-leden € 36,00 per workshop, voor niet-leden € 45,00 per workshop.

Workshop

Ochtend

Workshop

Middag

Inloop 09:30 uur   Inloop 13:30 uur
Start 10:00 uur   Start 14:00 uur
Einde 13:00 uur   Einde 17:00 uur

Voor aanvullende informatie kan je altijd bellen naar Kees Kolff 0625022098 of mailen naar Harriët Gilham, secretariaat VVM .