Collectief verzekeren via de VVM

De VVM kent geen verplichting om je te verzekeren voor beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheid. Het is echter om meerdere redenen wel aan te bevelen. Enerzijds biedt het een bescherming van je als trainer, anderzijds biedt het klanten de zekerheid dat een terechte claim in financiële zin ook gehonoreerd kan worden. Externe partijen, zoals werkgevers en ziektekosten verzekeraars kunnen een dergelijke verzekering als voorwaarde stellen voor inschakeling. Het kan ook een marketinginstrument zijn omdat het een professionele uitstraling heeft.

In samenwerking met de VMBN biedt de VVM daarom haar leden een collectieve beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering aan. Het is een financieel aantrekkelijk aanbod wat je, werkend met mensen zeker zou moeten overwegen. De jaarpremie is slechts € 101,80, sluit je de verzekering af tussen 1 december en 31 mei dan betaal je tot 31 mei 2018 de helft van de jaarpremie.

Download infoblad collectieve verzekering

Download pakketpolisblad collectieve verzekering

Download algemene voorwaarden collectieve verzekering

Download aanmeldformulier collectieve verzekering