Van het bestuur

In het jaar 2016 is veel gebeurd. We zijn als nieuw bestuur op stoom gekomen en we kijken met grote tevredenheid terug op de jaardag van 11 november jongstleden. De warmte en compassie van Jotika Hermsen waren door de hele zaal voelbaar en we hebben intens genoten van haar wijze inspirerende verhaal. Tijdens de algemene jaarvergadering zijn alle voorgestelde besluiten met grote meerderheid enthousiast ontvangen. De middagsessie met als onderwerp intervisie zorgde voor verbinding en de mensen die we daarover nadien hebben gesproken hebben het ervaren als een mooi vertrekpunt voor meer. Veel om tevreden op terug te kijken dus.

Tijdens de jaardag hebben we aangekondigd dat we de website gaan verrijken zodat de aangesloten trainers zich nog completer kunnen gaan profileren naar je (potentiële) klanten. Daarnaast is op de website de functie “zoek en verbind” live gegaan. Met deze functie, die voor gecertificeerde leden beschikbaar is via het menu “voor leden”, kun je met andere leden in contact komen voor samenwerking, intervisie en bijvoorbeeld gezamenlijke projecten.

Op de Jaardag hebben we ook verteld dat het onze intentie is om twee keer per jaar een Jaardag te organiseren, in het eerst en vierde kwartaal van elk jaar. Een boeiende spreker en het thema “verbinding” zullen steeds de bouwstenen zijn van deze dagen. Op 31 maart aanstaande is in Utrecht de volgende Jaardag gepland. De hoofdspreker is inmiddels geboekt en we kijken weer uit naar een boeiend programma. Je kunt je nu aanmelden via de VVM-website, we hopen je daar weer te ontmoeten.

Hartelijke groeten,
mede namens Irma Hesselmans en Nol van Drunen,