VVM werkgroepen en contactgroepen

1) Algemeen

Op dit moment zijn er de volgende actieve Werkgroepen: Bedrijfsleven, Niet-Aangeboren Hersenletsel, Ouderen, Kinderen, Verstandelijke beperkingen. Op dit moment zijn er de volgende Contactgroepen: GGZ, Kenniscentrum, Medische Setting en Dagelijks Leven. Zie ook: www.verenigingvoormindfulness.nl/over-vvm/werkgroepen-contactgroepen

2) Online mogelijkheden website

Het is voor de kartrekkers van de werkgroepen vanaf nu mogelijk om op de website bij jullie werkgroep teksten te plaatsen en/of te wijzigen. Doordat de kartrekkers op deze manier actiever gebruik kunnen maken van de website worden de werkgroepen hopelijk ‘levendiger’ en zichtbaarder voor alle leden.

3) Werkgroep Mindfulness en bedrijfsleven

De werkgroep bedrijfsleven is na een paar intensieve jaren stil komen te liggen. Als iemand ideeën heeft voor de werkgroep dan kan die contact opnemen met mij.

Met een hartegroet,
Marijke van Duinhoven