Waarschuwing

JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 1474 niet laden

Online Mindfulness training, thema Winter, start 14 januari 19.30

28 januari  19:30  Assen

☆ mogelijkheid tot vergoeding door je werkgever of verzekering!! ?

??‍♀️ Mindfulness is voor mij de basis.
Het begin dat je nodig hebt om werkelijk weer in vrijheid te kunnen leven.

Mindfulness helpt je nl om uit je hoofd te komen, ruimte te creeeren en weer een verbinding met je lichaam te maken. Vanuit daar kun je dan voelen wat jij wel en niet wil, waar je blij van wordt of wat je stress geeft, zodat je dat mee kunt nemen in je beslissingen!
Daarom hebben mijn andere programma’s mindfulness altijd als basis.

♡ Deze training is een 8 weekse training waarbij de lessen, van ongeveer 2 uur per keer, ONLINE zullen plaatsvinden.
Tevens zal er in overleg, als dat mogelijk is, een live stiltedag zijn, in het midden van het land, anders komt hier uiteraard een mooi alternatief voor!!

♡ Daarnaast heeft deze training als extra dat het seizoen waarin we nu leven, de winter, mee genomen wordt. Elk seizoen heeft eigen elementen, die je ondersteunen als je daarin mee kunt gaan! Om NOG meer rust te ervaren!!

》Wat het jou gaat opleveren?
- Minder stress en beter kunnen ontspannen
- Vrijheid om naar je gevoel, hart en intuitie te luisteren én er daadwerkelijk naar te handelen
- Betere nachtrust omdat je mindert piekert
- Ervaren van meer rust en ruimte in je hoofd
- Een stevige verbinding met je lichaam en gevoel, waardoor je meer zelfvertrouwen ervaart
- Krachtiger vanuit jouw gevoel en hart keuzes kunnen maken
- Een beter zelfbeeld, doordat je beter in je vel zit
- Meer zelfvertrouwen
- Ervaren van minder lichamelijke klachten
- Meer leven en genieten van het moment
- Weten hoe je wat basiselementen van dat seizoen voor je kan laten werken, waardoor je meer rust, ruimte en vrijheid zult ervaren

De training start op donderdag avond 28 januari 19.30 - ongeveer 22.00 uur tot 25 maart. (de voorjaarsvakantie is vrij)

- Er start er trouwens ook één op dinsdag ochtend 26 januari 9.30!

En.... omdat dit de eerste keer is dat ik deze training online geef, heb ik voor deze keer de prijs met 100 euro verlaagd naar 250 euro!!??

--》wist je dat veel werkgevers je hiermee willen helpen en (een deel van) de training voor je willen betalen, als stress preventie?

--》en wist je dat sinds 2021 er ook een aantal verzekeringen zijn die deze training vergoeden, omdat ik lid ben van de beroepsvereniging VVM?

- als je er meer over wilt weten, neem gerust ff contact op!

Wil je nog wat meer info?
》Neem dan contact met me op
of
》Kijk op https://onetruelife.club/online-mindfulness-training daar staat nog veel meer informatie!

Zie je graag in het nieuwe jaar!

Liefs Mijke
Vanuit vrijheid ontstaat écht leven!!
Mindfulnesstraining MBCT/MBSR
One True Life