Zomerintensive Mindfulness

20 augustus  13:00  Delft

Wil je graag een mindfulness cursus volgen maar lukt het niet om 8 weken lang op dezelfde dag en tijd vrij te nemen? Of heb je al eens een mindfulness cursus gevolgd, is het wat op de achtergrond geraakt, en wil je jezelf een boost geven om zelf weer verder te kunnen? Of ben je zelf al aan het oefenen, bijvoorbeeld met een app, maar kan je wat extra ondersteuning of verdieping gebruiken.

Een week lang komen we elke dag 4 1/2 uur samen en nemen we het gehele Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR) programma door dat normaliter in 8 weken wordt gegeven. Daarnaast oefen je elke dag zelf. Het is dus een intensieve week, maar veel mensen ervaren het toch als ontspannen, alsof je op retraite bent. Een dag gaan we ook het bos in en beoefenen we mindfulness in de natuur.

Na de cursus heb je genoeg geleerd om daar zelf verder mee te kunnen. En mocht je in de weken erna toch tegen dingen aan lopen bied ik een gratis online individuele mindfulness coachingsessie aan.

Deze cursus is inclusief:
- Een werkboek
- Audiofragmenten om thuis te oefenen (ook voor na de cursus)
- Tijdens de cursus ondersteuning via e-mail of telefoon wanneer je dat nodig hebt
- Na de zomerintensive de mogelijkheid tot een coaching sessie van 1 uur via Zoom (ter waarde van 50 euro)

Kosten zijn 399 euro (vrijgesteld van BTW)

De cursus gaat door bij 3 aanmeldingen en heeft maximaal 9 deelnemers.
Mindfulnesstraining MBCT/MBSR
Mindful Herstel
Lotte Hamelink
Phoenixstraat 66 Delft