Mindful bewegen - Rikkie Postema

Mindful bewegen

Rikkie Postema

We bewegen mindful met Lu Jong (of Tibetan Healing Yoga). Lu Jong is een  bewegingsleer die bestaat uit een combinatie van aandacht, positie, beweging en ademhaling. In de workshop doen we een specifieke serie oefeningen uit deze methode, wordt uitleg gegeven over de betekenis en de relatie met mentale processen. Lu Jong is gerelateerd aan Boeddhistische principes en Tibetaanse Geneeswijze.

Inschrijven Terug naar overzicht VVM-workshops

Rikkie werkt vanaf 2000 vanuit haar praktijk voor coaching, rebalancing, training, yoga en meditatie. Zij ontwikkelde diverse programma’s waarin mindfulness, lichaamswerk en zelfonderzoek centraal staan. Haar passie bestaat uit het overbrengen van ingewikkelde filosofie en kennis door deze te vertalen naar eenvoudiger taal en oefeningen. Hierin volgt ze de lijn van oosterse visies, vooral die van de boeddhistische psychologie. In 2011 werd het door haar geschreven boek "Mindful Coachen" uitgegeven. Meer informatie over haar werk op www.adisat.nl.

Data en locatie

Vrijdag 18 mei