Workshops & Opleidingen

Workshops 2024

Workshop 'Mindful Leiderschap' met Kiran de Waal
23 mei 2024 van 10.00 tot 12.00 uur

We leven in een tijdperk van constante (technologische) veranderingen. Het tempo ligt hoog en we worden overspoeld met informatie, terwijl de druk om te presteren onverminderd aanhoudt. Het lijkt erop dat we steeds vaker via schermen met onze collega's praten: bijna de helft van onze kantoorpraatjes gaat indirect via computers, telefoons of tablets. In een wereld waar multitasking, sociale media en smartphones de norm zijn, neemt werkstress steeds meer toe en wordt 'aandacht' steeds belangrijker. Deze ontwikkelingen onderstrepen het belang van slim en efficiënt omgaan met onze aandacht op de werkvloer. Hoe kan een mindful leidinggevende hierbij ondersteunen?

Workshop 'De ondernemende mindfulnesstrainer' met Anurag ten Klooster

6 juni 2024 van 19.45 tot 21.45 uur

Zou je nieuw aanbod op mindfulnessgebied willen maken? Wil je je huidige trainingen en werkwijze doorontwikkelen naar een vorm en inhoud die aansluit bij hoe je zelf bent, waar je voor staat en waar je in gelooft? Misschien mindfulness in combinatie met andere methoden aanbieden. En daarbij willen leren hoe je deelnemers hiervoor werft.

Hoe kan je als mindfulnesstrainer een iets meer ondernemend en zakelijke aanpak hebben? Zodat je je plannen waar je mee rondloopt nu echt kunt gaan oppakken.

Meld je aan voor de kennismakingsworkshop van Opleiding Professioneel en Ondernemend Mindfulnesstrainer.

In deze workshop is aandacht voor:

• kan iedereen zakelijk ondernemen of moet je er voor in de wieg zijn gelegd?
  • starten ook als je er nog niet helemaal klaar voor bent
  • wat is je doelgroep en wie je ideale klant?
  • welk programma past bij welke doelgroep?
  • uitwisselen van manieren om reclame te maken

Annemieke van Duinhoven is mindfulnesstrainer en trainer positieve gezondheid. Daarnaast werkt ze als leerkracht in het democratisch onderwijs.

Deze workshop is een korte kennismaking met de 8-daagse Opleiding Professioneel en Ondernemend Mindfulnesstrainer die op 30 september van start gaat. Voor jezelf of/en voor herregistratie is deze opleiding een mooie investering.

Trainingen van gecertificeerde leden

Ben je geïnteresseerd in mindfulness en wil je graag een mindfulness workshop of training volgen? Dat kan bij een van onze gecertificeerde leden of opleidingen.

Klik op de button voor het totaaloverzicht en om je aan te melden voor een van de trainingen.