Algemene Ledenvergadering

Twee keer per jaar is er een Algemene Ledenvergadering.
Sinds 2021 houdt de Vereniging voor Mindfulness de ALV online.
Separaat vinden er Symposia plaats, bij voorkeur op locatie en ook twee keer per jaar.
Deze symposia zijn bedoeld voor verbinding van de leden onderling en voor professionalisering.

Er wordt altijd een vergadering in het voorjaar gepland waarbij voornamelijk wordt teruggekeken en een vergadering in het najaar waarbij altijd vooruitgekeken wordt.
Dus in het voorjaar behandelen we altijd de Jaarrekening en het Jaarverslag van het vorige jaar en in het najaar hebben we altijd de Begroting en het Jaarplan voor het volgende jaar op de agenda staan. Op ieder ALV worden er natuurlijk actualiteiten en bestuursaangelegenheden besproken.

De laatste Algemene Ledenvergadering was op 8 maart 2024, een datum voor de volgende vergadering wordt gepland.

De documenten voor de ALV kunnen t.z.t. hieronder worden gedownload.