Ons bestuur

Nol van Drunen

Voorzitter

Ik ben Nol van Drunen en geef ongeveer 10 maal per jaar de mindfulnesstraining, een compassietraining en een ACT-training.  Daarnaast coach ik mensen in hun beroepspraktijk. Samen met mijn partner run ik Centrum de Poort (V.o.f.) in Den Bosch waar ik dagelijks geïnteresseerden in mindfulness mag ontvangen.

In het verleden ben ik eigenaar geweest van een middelgroot organisatie adviesbureau en directielid van in het Hoger BeroepsOnderwijs. Ik heb een universitaire achtergrond op gebied van bestuurskunde en economie en ben onderwijskundige. Naast voorzitter bij de VVM ben ik ook voorzitter van een gemeentelijke rekenkamer.

E-mail Nol

Corine Lepoutre

Communicatie

In mijn bedrijf de Mindful Academy train en coach ik vanuit de mindfulness. Mindfulness speelt een belangrijke rol in mijn eigen bewustwording.

Als mindfulness professional geef ik mindfulness en heartfulness trainingen en help ik als mindful coach mensen met stress en burn-out klachten, alsmede mensen die moeilijke ervaringen hebben met een narcistische ouder of partner.
Ik ben freelance publicist en hoofdredacteur van Tijdschrift voor Yoga. In het verleden was ik programmamaker bij de publieke omroep en als reisjournalist heb ik veel van de wereld gezien. Het bedrijfsleven leerde ik kennen als stage begeleider tijdens mijn docentschap communicatie op een hbo-opleiding.
Als bestuurslid van de VVM zet ik mij graag in voor mindfulness in het algemeen en de vereniging in het bijzonder.

E-mail Corine

Corinne Embsen

Secretaris

Na mijn studie HBO-Verpleegkunde en gezondheidswetenschappen heb ik gewerkt in diverse werkvelden van de gezondheidszorg.

Daarnaast ben ik al jaren actief met meditatie, yoga (mindful bewegen) en mindfulness. Dat heeft mij er toe aangezet om de opleiding tot mindfulnesstrainer en yogadocent en mindfulness in therapeutische gesprekken te volgen. Ik heb ervaring met het opzetten en geven van diverse cursussen op gebied van CTG-i (beter slapen) en mindfulness.

E-mail Corinne

Willem van der Kooij

Penningmeester

Na mijn middelbare schoolopleiding ben ik jarenlang werkzaam geweest in verschillende financiële en managementfuncties. Mijn werkgevers waren actief in de sectoren verzekeringswezen, gezondheidszorg en maatschappelijke dienstverlening en bij een coöperatie die zich bezighield met de afzet van door haar leden geteelde groente en fruitproducten.
In 2019 heb ik de stap gezet om als zelfstandig ondernemer te starten en sindsdien verricht ik verschillende diensten op het gebied van administratie in brede zin voor de doelgroepen ZZP’ers en kleinere ondernemers.
In deze hoedanigheid heb ik een van de bestuursleden van de VVM leren kennen, die mij gevraagd heeft of ik mij als penningmeester van het bestuur wilde inzetten.

Naast mijn werkzaamheden ben ik fervent hardloper, op alle afstanden tot en met de marathon. Het penningmeesterschap is mij niet geheel vreemd, voor mijn atletiekvereniging heb ik deze functie ook gedurende een zestal jaren vervuld. Als bestuurslid van de VVM verwacht ik met de kennis van mijn medebestuursleden de wereld van Mindfulness beter te leren kennen en waarde toevoegen vanuit mijn financiële expertise.

E-mail Willem

Kiran de Waal

Algemeen Bestuurslid

Vanuit mijn passie om een bijdrage te leveren aan het mentale welzijn van de mens ben ik sinds 2017 mindfulness trainer geworden. Ik verzorg vanuit mijn bedrijf ‘Mindful op Texel’ traditionele MBSR-trainingen, maatwerk mindfulness trainingen bij bedrijven en mindfulness trainingen aan kinderen. Tevens ben ik als wetenschappelijk onderzoeker aan het promoveren op onderzoek naar de effecten van mindfulness op de werkvloer.
De Vereniging voor Mindfulness is toegewijd zich in te zetten voor iedereen die mindfulness omarmt; voor geïnteresseerden, beoefenaars en professionals. Mijn intentie is om middels zitting in het dagelijks bestuur de vereniging hierbij te ondersteunen. Specifiek zal mijn aandacht gaan naar de doorontwikkeling van mindfulness, het delen van actuele onderzoeken en publicaties, verzorgen van evenementen en communicatie. Vanuit mijn werkzame achtergrond in onder meer de financiële sector hoop ik met mijn vaardigheden, kennis en perspectieven de vereniging te faciliteren in haar doelstelling, missie en visie.

E-mail Kiran

Harriët Gilham

Secretaresse

Mijn naam is Harriët Gilham. Ruim 25 jaar ben ik werkzaam als secretaresse en managementassistente in de zakelijke dienstverlening, het bedrijfsleven, de gezondheidszorg en de overheid. Sinds 1999 werk ik als Zzp’er. Ik vind het leuk om bij de meest uiteenlopende bedrijven en instellingen te kunnen werken; in ziekenhuizen, universiteiten, bouwbedrijf, congresbureau maar ook voor gemeenten, voor organisatie- en bestuursadviseurs etc.

Zo ben ik in 2011 gevraagd om voor de VVM een ledenbestand op te zetten en de facturen te versturen, toen nog voor 75 leden. Zoals iedereen weet is er in de tussentijd erg veel veranderd en ontwikkeld en daarmee de werkzaamheden die ik voor de VVM doe. Ook in de bestuurssamenstelling waren regelmatig wisselingen waardoor het een hele dynamische maar vooral positieve club is om voor te werken.

E-mail Harriët