Jaardagen

Twee keer in het jaar organiseren wij een Jaardag.
Op deze Jaardagen wordt in de ochtend de Algemene Ledenvergadering (ALV) gehouden en is er een inhoudelijk deel voor de leden.
Na de ALV hebben we een of meerdere sprekers die verdieping geven op het gebied van mindfulness.
Dan verwelkomen wij ook graag niet-leden die geïnteresseerd zijn in mindfulness.

2020 is een jubileumjaar!
Op de voorjaarsdag besteden we hier aandacht aan.
Er volgt nog informatie, maar onze spreker is alvast bekend!

Workshop Mindful Communiceren

door Greg Heffron
Vrijdag 17 april 2020

"Bringing Mindfulness to Communication"

Ook voor mindfulness professionals kan communicatie een grote bron van stress zijn. We raken in verwarring, er kunnen angstgevoelens ontstaan of zelfs diep lijden.
Auteur en boeddhistisch leraar Susan Gillis Chapman ontwikkelde ‘The five keys to communication’, een workshop waarin een communicatie methode wordt aangereikt waarbij de mindfulness als gids dient om te navigeren. Simpele modellen, begeleide mindfulness oefeningen en ervaringsgerichte opdrachten helpen ons om het contact met onszelf te herstellen en vertrouwen te (her)vinden in interactie met anderen.

Greg Heffron

Algemeen directeur van het Green Zone Institute Greg Heffron is de eerste gecertificeerde leraar in Mindful Communication geaccrediteerd door Boeddhistisch leraar Susan Gillis Chapman. Greg geeft Mindful Communication Workshops sinds 2009 en is sinds 2005 mindfulness & meditatie trainer. In 2005 ging Heffron in de leer bij senior Mudra Space Awareness-leraar Craig Warren Smith. Greg is geautoriseerd om deze unieke mind-body meditatie techniek over te dragen doet dat sinsdien verschillende landen in Europa, in Canada en in de Verenigde Staten.
Wij zijn verheugd dat Greg Heffron onze Jubileum Jaardag opluistert met de Workshop Mindful Communication.
Voor de goede orde delen wij mee dat deze Workshop in het Engels wordt gegeven.

9.00  Inloop
  9.30  Ledenvergadering (voor leden)
10.30  Pauze / Binnenkomst voor niet-leden
11.00  Opening - Workshop met Greg Heffron