Jaardagen

Twee keer in het jaar organiseren wij een Jaardag. Op deze Jaardagen wordt in de ochtend de Algemene Ledenvergadering (ALV) gehouden en is er een inhoudelijk deel voor de leden. In de middag hebben we een spreker die ons op zijn of haar manier en vakgebied verdieping geeft op het gebied van mindfulness. De ochtend is enkel voor onze leden. In de middag verwelkomen wij ook graag geïnteresseerden in mindfulness.

Najaarsdag vrijdag 30 november 2018

Eregaste: Susan Bögels

Middaglezing: Mindfulness en kinderen

Susan Bögels is de initiatiefnemer en directeur van het Academisch Behandelcentrum UvA minds en UvA minds You. Zij werkt als hoogleraar Orthopedagogiek bij de Universiteit van Amsterdam. Ze doet al twintig jaar onderzoek naar de oorzaken en de behandeling van angst. Daarnaast werkt ze als psychotherapeut met ouders en kinderen.

Zij is associate editor van het internationale wetenschappelijke tijdschrift "Mindfulness", auteur van het boek “Mindful Parenting, A Guide for Mental Health Practitioners”, auteur van het boek “Denken + Doen = Durven” is editor samen met Van Oppen van het standaardwerk “Cognitieve Therapie: Theorie en Praktijk” en samen met Braet van de in de jeugdzorg en jeugdGGZ veelgebruikte handboeken “Protocollaire Behandeling voor Kinderen met Psychische Problemen”.

Susan geeft mindfulness trainingen aan kinderen, jongeren en ouders bij UvA minds en UvA minds You. Daarnaast verzorgt zij de opleiding tot Mindful Parenting trainer en Mindfulness trainer voor kinderen bij UvA minds You.

Gastspreekster: Veronique Prins

Ochtendworkshop: Hoe word je succesvol in je eigen praktijk?

In de ochtend hebben wij voor onze leden een speciale gastspreekster uitgenodigd: Veronique Prins, Kick Ass Business Coach. En deze extra vermelding doen we niet zomaar, het geeft precies aan wat je kunt verwachten op deze dag. Veronique coacht ambitieuze coaches en therapeuten om succesvol te worden in hun eigen praktijk en inmiddels heeft ze dat met meer dan honderden gedaan. Ze is overigens zelf een prima voorbeeld, ze heeft zelf een zeer succesvol bedrijf opgebouwd in amper 3 jaar tijd.

Deze ochtend gaat ze ons leren hoe wij daar van kunnen profiteren. Op haar eigen, directe en Kick Ass manier. Dat betekent vol humor, in een razend tempo, met een enorme berg energie en zonder er doekjes om te winden. Een training vol zelfreflectie, eye-openers en een paar ‘auw’ momenten. Ben je daar klaar voor en wil je graag succesvol worden, dan kun je deze training niet missen.

Meer informatie over Veronique vind je op  www.jezaakvoorelkaar.nl www.facebook.com/jezaakvoorelkaar
en op www.instagram.com/jezaakvoorelkaar.
Of download direct haar 10 gratis tips;  www.jezaakvoorelkaar.nl/10-gratis-tips

Agenda en locatie

De Landgoederij

Locatie
De Najaarsdag vindt plaats op De Landgoederij, Camminghalaan 30, 3981 GH te Bunnik.

09.00 - 09.30   Inloop
09.30 - 11.00   Workshop Veronique Prins
11.00 - 11.30   Pauze
11.30 - 12.30   Ledenvergadering
12.30 - 13.30   Lunch
13.30 - 16.00   Middaglezing Susan Bögels

Documenten jaardagen

Dit onderdeel is alleen zichtbaar voor leden. Log in om het overzicht van voorgaande jaren te zien en de documenten te downloaden.