Jaardagen

Twee keer in het jaar organiseren wij een Jaardag. Op deze Jaardagen wordt in de ochtend de Algemene Ledenvergadering (ALV) gehouden en is er een inhoudelijk deel voor de leden. In de middag hebben we een spreker die ons op zijn of haar manier en vakgebied verdieping geeft op het gebied van mindfulness. De ochtend is enkel voor onze leden. In de middag verwelkomen wij ook graag geïnteresseerden in mindfulness.

Najaarsdag 2018

Op vrijdag 30 november 2018 is Susan Bögels onze eregast op de VVM NaJaarsdag.

Susan Bögels is de initiatiefnemer en directeur van het Academisch Behandelcentrum UvA minds en UvA minds You. Zij werkt als hoogleraar Orthopedagogiek bij de Universiteit van Amsterdam. Ze doet al twintig jaar onderzoek naar de oorzaken en de behandeling van angst. Daarnaast werkt ze als psychotherapeut met ouders en kinderen.

Zij is associate editor van het internationale wetenschappelijke tijdschrift "Mindfulness", auteur van het boek “Mindful Parenting, A Guide for Mental Health Practitioners”, auteur van het boek “Denken + Doen = Durven” is editor samen met Van Oppen van het standaardwerk “Cognitieve Therapie: Theorie en Praktijk” en samen met Braet van de in de jeugdzorg en jeugdGGZ veelgebruikte handboeken “Protocollaire Behandeling voor Kinderen met Psychische Problemen”.

Susan geeft mindfulness trainingen aan kinderen, jongeren en ouders bij UvA minds en UvA minds You. Daarnaast verzorgt zij de opleiding tot Mindful Parenting trainer en Mindfulness trainer voor kinderen bij UvA minds You.

Reserveer 30 november 2018 alvast in je agenda!

Documenten jaardagen voor leden

Dit onderdeel is alleen zichtbaar voor leden. Log in om het overzicht van voorgaande jaren te zien en de documenten te downloaden.