Wie we zijn

Welkom op de site van de Vereniging Voor Mindfulness

De Vereniging Voor Mindfulness is een beroepsvereniging voor mindfulness professionals. Dat wil zeggen dat we de professionals die op een of andere manier met mindfulness werken, in trainingen, coaching, therapie, begeleiding, opleiding, etc. met elkaar verbinden. Wij zijn een vereniging waar we als leden van elkaar leren en gezamenlijk staan voor kwaliteit op het gebied van mindfulness. De vereniging stimuleert de samenkomst van leden in intervisiebijeenkomsten, werkgroepen, workshops en congressen. De vereniging is laagdrempelig dus iedereen is welkom om zich aan te sluiten om een inhoudelijke bijdrage te leveren ook is men zelf geen mindfulness professional en wordt de mindfulness vooral gebruikt voor persoonlijke beoefening.

• Een plek voor uitwisseling en het delen van kennis en ervaring rond mindfulness
  • Belangenbehartiging voor ieder die op een serieuze manier met mindfulness werkt
  • Certificering van mindfulness trainers die werken vanuit de MBCT/MBSR traditie
  • Na- en bijscholing mindfulness

Missie VVM

• Het breed en laagdrempelig verspreiden van mindfulness in Nederland
  • Stimuleren van de kwaliteit van het aanbod van mindfulness in Nederland
  • Stimuleren van de ontwikkeling van mindfulness in Nederland
  • Het faciliteren van een ontmoetingsplek (agora), waar mensen die met mindfulness werken kunnen delen en verbinden.