Mindfulness in Relaties

18 mei  09:30

Wist je dat ons brein een paar keer per seconde scant of de ander aardig en betrouwbaar is? Dat gaat totaal onbewust, maar beïnvloedt ons humeur in een split second. Positief of negatief. Met mindful communiceren kun je leren hoe je je eigen en andermans brein op veilig kunt zetten zodat je van elkaar onbevangen kunt leren en genieten.
In deze workshop maak je kennis met de inspirerende combinatie tussen mindfulness, de eeuwenoude wijsheid uit het boeddhisme en de huidige kennis uit de neurowetenschappen.

Wat gaan we doen?

We wisselen stukjes theorie af met praktische oefening. We leren simpele toepassingen van neurowetenschappelijke ontdekkingen. We koppelen die aan eigen onderzoek zodat je kunt toetsen hoe het voor jou werkt.

De workshop biedt een klein inkijkje in de rijkdom van onderwerpen en werkvormen die we in de opleiding Mindful Coachen aanbieden. Maak in deze workshop kennis met enkele werkvormen van onze opleiding en laat je verrassen!

Wat neem je mee naar huis?

Praktische tools om jouw relaties positief te beïnvloeden;
Veerkracht en vriendelijkheid als het in je relaties spannend of juist saai wordt;
Inzicht in hoe je met elkaar onbevangen kunt leren en genieten.

Kosten: € 35. Breng je een collega, vriend(in) of familielid mee? Dan mag je gast gratis meedoen!
Specifieke mindfulnesstraining
Academie voor Open Bewustzijn