Leertherapie gebaseerd op MBCT (door Hende Bauer)

21 februari  00:00  Groesbeek

Leertherapie gebaseerd op MBCT

Mooie leertherapie gebaseerd op MBCT. Je krijgt het gehele mindfulnessprogramma, inclusief individuele sessies om aan eigen problematiek te "werken" = door er minutieus aandacht aan te geven. Ben je (psycho)therapeut, psychiater, klinisch psycholoog in opleiding? Ben je geinteresseerd in mindfulness? Prettig programma en krachtig: aangename, goed beoordeelde leertherapie gebaseerd op mindfulness/MBCT.

Lang en werkzaam weekend op een mooie locatie,

4 dagen | 21 t/m 24 februari 2019
Starttijd: donderdag 10:00 uur
Eindtijd: zondag 17:00 uur
Thema: Mindfulness (MBCT) .
inclusief maaltijden en overnachtingen, in Groesbeek.

Kijk op de site voor meer informatie of mail ons op
Centrum voor Mindfulness Den Haag
Hende Bauer
Biesseltsebaan 34